Äntligen skida!

Idag är det en sådan där önskelördag då allt känns bra!
 
 
 
Trött i benen från gårdagen vaknade jag och åt en mumsig frukost, varefter benen piggnade till. Till min förtjusning upptäcktes snötäcket utomhus, vilket ledde till en vinterpromenad till mitt favoritcafé för en förmiddagskaffe och kakbit!
 
Just nu sitter jag på biblioteket och studerar, har förmånen att få lunchen lagad åt mig idag, så småningom bär det av hemmåttr. Och efter det.....
 
 
 
.....skidåkning! Hurra!
 Det bästa som finns är att ägna eftermiddagen åt skidspåret, och sedan ta en lååång, skön dusch, slänga sig i soffan och hoppas på att någon dukar fram middagen.... Heheh :D
 
 
Hur ser er önskedag ut?

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh vilken härlig bild! Nu på vintern önskar jag alltid att jag bodde långt upp i landet och kunde åka längdskidor eller utför efter skolan. Såå härligt!

Svar: Visst är det! Man bara känner luften mot ansiktet då man viner fram, det är skönare än skönast!
thisishowitworks.blogg.se

2014-02-03 @ 18:22:00
URL: http://mallanolsson.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

?
Trackback
RSS 2.0