En ny kategori - svagheter

SVAGHETER

livet är fyllt av dem. Alla har dem. Här följer några, jag bara kan lovprisa:

  • Kaffe. Mycket och på morgonen.
  • Gitarrmusik vid mysiga tillfällen
  • Mycket kuddar och levande ljus. Så man kan ligga och fluffa. Helst en...
  • ...ben & jerrys. Fairly nuts.


LÖPNING

ODE TILL LÖPSKOR:

"Kära lenkkitossor, ni är så sköna. Ni tar mig alltför långa sträckor genom grus och högar med hundskit man trampar i då mp3n spelar en så bra låt att man flyger fram i oaktsamhet. Ni tar mig många blodiga kilometrar och fortsätter acceptera mina svettiga, fula och spralliga fötter. Ni äro kilometrarnas kungar. Kenyaner utan skor kan se sig därbak när ni och jag springer som hingstar i månskenet"

Men nu är förkylningssymtomen här och endorfinkickarna uteblir och personbästat och träningsshemat far åt skogen. Men det är inte ert fel, mina digiloodigileykängor! <3
Trackback
RSS 2.0