Veckosummering

 
 
Javisst har det varit en skön vecka! Ända fram till fredagen gick allt som smort, då började höften krångla.... Långlöpningen får vänta till nästa helg, men veckan är jag ändå utomordentligt nöjd med. Jag minns inte när jag skulle fyllt en vecka med så mycket kvalitativ träning, och ändå vara full med energi....
 
Veckans träning
 
34 km löpning har skrapats ihop, med två längre pass och ett intervallpass. Tisdag blev veckans vilodag. Simning, yoga, promenader och gymträning har varit bra komplement!
 
Jag borde väl göra en veckoplanering för nästa vecka, men eftersom jag är rätt impulsiv garanterar jag nästan att det inte kommer följas, dessutom beror allt på höftens vara eller inte vara... Alternativa träningsformer till löpning som siktas på denna vecka, oavsett om höften vill eller inte är:
 
Simning
Yoga
Cykling
 
Attans då... Den listan blev verkligen inte lång, skämsskäms. Men skoj tros det verkligen bli! Fler förslag mottages varmt :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

?
Trackback
RSS 2.0